Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, İran’ın yeni Cumhurbaşkanı Mesud Pezeşkiyan ile telefon görüşmesi gerçekleştirdi. Görüşmede, özellikle İsrail ile İran arasında yaşanan çatışmaların yanı sıra bölgesel ve küresel gelişmeler ele alındı.
Ankara’dan yapılan açıklamaya göre, iki liderin gerçekleştirdiği telefon görüşmesi, Ortadoğu’daki mevcut krizlerin çözümüne yönelik iş birliği ve diyalog arayışlarının sürdüğünü gösteriyor. Türkiye, bölgede tansiyonun düşürülmesi ve barışın tesisi için diplomatik çabalarını sürdürüyor.
Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın, Pezeşkiyan’a görevinde başarılar dilediği ve iki ülke arasındaki ilişkilerin güçlendirilmesine yönelik temennilerini ilettiği de öğrenildi. Türkiye ile İran arasındaki stratejik iş birliğinin önümüzdeki dönemde artarak devam etmesi bekleniyor.
GÜNDEM
07 Haziran 2026SPOR
07 Haziran 2026GÜNDEM
07 Haziran 2026SPOR
07 Haziran 2026SPOR
07 Haziran 2026GÜNDEM
07 Haziran 2026GÜNDEM
07 Haziran 2026
1
SON DAKİKA Kemal Kılıçdaroğlu Sosyal Medya Biyografisini Güncelledi: CHP Genel Başkanlığını İlan Etti
695 kez okundu
2
Bakan Bak ve Beraberindeki Heyetten Anıtkabir’e Ziyaret
601 kez okundu
3
Bakan Çiftçi: CHP İçindeki Davalı Ve Davacı Taraflar Kendi Aralarında Anlaşmadılar
573 kez okundu
4
Bakan Ersoy’dan İsmail Kahraman’a Nezaket Ziyareti
497 kez okundu
5
Cumhurbaşkanı Yardımcısı Yılmaz: Devlet Denetleme Kurulu İlk Kez Değerlendirme Raporu Hazırladı
486 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.