BELÇİKA / TEKHA
Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Murat Kurum, Türkiye-AB Yüksek Düzeyli İklim Diyaloğu Üçüncü Toplantısı için Belçika’nın başkenti Brüksel’e gitti.
Bakan Kurum, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, Avrupa Birliği İklim Komiseri Wopke Hoekstra ile bir araya geldiklerini belirtti. Görüşmenin ardından heyetlerin katılımıyla gerçekleştirilen toplantıda Türkiye’nin iklim politikaları ve projeleri ele alındı.
Kurum, “2053 Net Sıfır Emisyon hedefimiz doğrultusunda yaptıklarımızı, yürürlüğe koyduğumuz İklim Kanunu’nu, hazırlıklarını sürdürdüğümüz Emisyon Ticaret Sistemi ile Yeşil Taksonomi’yi, iklim adaleti ve adil geçiş sürecinin kapsayıcılığını, ayrıca COP31 adaylık çalışmalarımızı paylaştık” dedi.
Türkiye ile AB arasında çevre ve iklim değişikliğiyle mücadelede iş birliğinin güçlendirilmesini temenni eden Kurum, “Kimsenin geride bırakılmadığı, daha adil bir düzen için her platformda çalışmaya devam edeceğiz” ifadelerini kullandı.
GÜNDEM
07 Haziran 2026SPOR
07 Haziran 2026GÜNDEM
07 Haziran 2026SPOR
07 Haziran 2026SPOR
07 Haziran 2026GÜNDEM
07 Haziran 2026GÜNDEM
07 Haziran 2026
1
SON DAKİKA Kemal Kılıçdaroğlu Sosyal Medya Biyografisini Güncelledi: CHP Genel Başkanlığını İlan Etti
695 kez okundu
2
Bakan Bak ve Beraberindeki Heyetten Anıtkabir’e Ziyaret
601 kez okundu
3
Bakan Çiftçi: CHP İçindeki Davalı Ve Davacı Taraflar Kendi Aralarında Anlaşmadılar
573 kez okundu
4
Bakan Ersoy’dan İsmail Kahraman’a Nezaket Ziyareti
497 kez okundu
5
Cumhurbaşkanı Yardımcısı Yılmaz: Devlet Denetleme Kurulu İlk Kez Değerlendirme Raporu Hazırladı
486 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.