TR
Türkçe
English
Русский
Français
العربية
Deutsch
Español
日本語
中文
Uygulamalarımız appstore googleplay
TR
Türkçe
English
Русский
Français
العربية
Deutsch
Español
日本語
中文
TR
Türkçe
English
Русский
Français
العربية
Deutsch
Español
日本語
中文

#Ibb

haberingundemi.com.tr - Ibb haberleri, son dakika gelişmeleri, detaylı bilgiler ve tüm gelişmeler, Ibb haber sayfasında canlı gelişmelere ulaşabilirsiniz.

Belgrad Ormanı'nda sözleşmesi biten İBB'ye tahliye Haber

Belgrad Ormanı'nda sözleşmesi biten İBB'ye tahliye

Ormana gelen Tarım ve Orman Bakanlığı görevlileri, işletme süresi biten İBB ekiplerine tahliye kararını bildirdi. İBB ekipleri de bunun üzerine kendilerine ait eşyaları kamyona yükleyerek götürdü. Bölgede polis ile zabıta ekiplerinin bekleyişi ise sürüyor. "Sözleşme uzatılmadı" İBB tarafından konuya ilişkin yapılan açıklamada, "Belgrad Ormanı'nın işletme yetkisi yıllar sonra İBB'den alındı. İBB'nin sözleşme dolmadan yaptığı 49 yıllık kiralama talebi reddedildi. Tarım ve Orman Bakanlığı Doğa Koruma ve Milli Parklar 1. Bölge Müdürlüğü ile İBB Emlak Dairesi Başkanlığı arasında düzenlenen 127 maddelik kira sözleşmesinden kaynaklı hükümler eksiksiz yerine getirilmesine rağmen sözleşme uzatılmadı." ifadelerine yer verildi. Tahliyenin tamamlandığı belirtilen açıklamada ormanın işletilmesiyle ilgili hukuki sürecin devam ettiği kaydedildi. Tarım ve Orman Bakanlığından Belgrad Ormanı'na ilişkin açıklama: Tarım ve Orman Bakanlığı, Belgrad Ormanı içerisindeki Bentler, Neşetsuyu, Kömürcü Bendi tabiat parkları ile Bahçeköy ve Kurtkemeri giriş kapılarının bugünden itibaren Doğa Koruma Milli Parklar (DKMP) Genel Müdürlüğü tarafından işletileceğini bildirdi. Bakanlıktan yapılan açıklamada, DKMP sorumluluk alanında bulunan Belgrad Ormanı'ndaki Bentler, Neşetsuyu, Kömürcübent tabiat parkları ile Bahçeköy ve Kurtkemeri giriş kapılarının işletmeciliğinin 14 Haziran 2013'te İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanlığına (İBB) verildiği anımsatıldı. İşletme süresinin 13 Ekim 2023'te dolduğuna işaret edilen açıklamada, "İdaremizin tahliye talebine karşılık, İBB tarafından açılan dava 12 Aralık 2024'te lehimize sonuçlandı. İBB'nin ilgili alanlardan tahliyesine ve işletmeyi tarafımıza teslim etmesine dair talep idaremizin 16 Aralık 2024 tarihli yazısı ile Sarıyer Kaymakamlığına bildirilmiş, kaymakamlık tarafından da İBB'ye 19 Aralık 2024 tarihli yazıyla, 23 Aralık 2024 tarihine kadar tahliye işlemlerini gerçekleştirmesi için süre verilmiştir. Dolayısıyla bazı haberlerde geçen '20 Aralık 2024 günü mesai saatinin bitimine bir saat kala İBB'ye bildirildiği' şeklindeki ifadeler gerçeği yansıtmamaktadır." ifadeleri kullanıldı. Tüm hazırlıklar tamamlandı Açıklamada, söz konusu bölgedeki tabiat parkları ve giriş kapılarının işletmesine ilişkin de bilgi verilerek, şunlar kaydedildi: "Belgrad Ormanı içerisindeki Bentler, Neşetsuyu, Kömürcü Bendi tabiat parkları ile Bahçeköy ve Kurtkemeri giriş kapıları bugünden itibaren DKMP tarafından işletilecektir. İhtiyaç duyulan temizlik ve güvenlik hizmetleri için tüm hazırlıklar tamamlanmıştır. Söz konusu durumun, Belgrad Ormanı'nın milli park olarak ilan edilmesi süreciyle herhangi bir ilişkisi bulunmamaktadır. Belgrad Ormanı'na ziyaretçi girişi açık olup ziyaretçi girişinin engellendiği yönündeki haberler gerçeği yansıtmamaktadır."

İstanbul'da İSPARK otopark ücretlerine zam Haber

İstanbul'da İSPARK otopark ücretlerine zam

İstanbul Büyükşehir Belediye (İBB) Meclisi aralık ayı toplantısının üçüncü oturumu, Meclis 1. Başkanvekili Nuri Aslan başkanlığında Saraçhane'deki belediye binasında yapıldı. Mecliste, İBB iştirak şirketi İSPARK tarafından işletilen otoparkların ücretlerine yüzde 115'e varan oranda zam yapılması teklifi görüşüldü. Zam teklifinde, Sürdürülebilir Kentsel Ulaşım Planı kapsamında, Fatih/Tarihi Yarımada ve Kadıköy/Rıhtım bölgesinde kapalı ve açık otoparklarda araçlar için 1 saate kadar otopark ücretinin yüzde 115 zamla 70 liradan 150 liraya, 1-2 saat arası otopark ücretinin 90 liradan 180 liraya, 2-4 saat arası ücretinin 110 liradan 220 liraya, 4-8 saat arası ücretin 135 liradan 275 liraya, 8-12 saat arası ücretin 180 liradan 350 liraya ve 12-24 saat arası ücretin de 270 liradan 500 liraya yükseltilmesi önerildi. Aynı bölgedeki yol kenarı otoparklarında, araçlar için 1 saate kadar otopark ücretinin 70 liradan 150 liraya, 1-2 saat arası otopark ücretinin 90 liradan 200 liraya, günlük ücretin 195 liradan 400 liraya ve sonraki her saatin 30 liradan 50 liraya yükseltilmesi talep edildi. Kapalı katlı ile açık otoparklarda; Beşiktaş, Beyoğlu, Fatih, Kadıköy, Şişli ile Üsküdar'da araçlar için 1 saate kadar otopark ücretinin 70 liradan 100 liraya, 1-2 saat arası otopark ücretinin 90 liradan 130 liraya, 2-4 saat arası ücretinin 110 liradan 160 liraya, 4-8 saat arası ücretin 135 liradan 200 liraya, 8-12 saat arası ücretin 180 liradan 260 liraya ve 12-24 saat arası ücretin de 270 liradan 400 liraya yükseltilmesi talep edildi. Bu ilçelerde yol kenarı otoparklarında araçlar için 1 saate kadar otopark ücretinin 70 liradan 120 liraya, 1-2 saat arası otopark ücretinin 90 liradan 150 liraya, günlük ücretin 195 liradan 300 liraya ve sonraki her saatin 30 liradan 40 liraya yükseltilmesi istendi. Ataşehir, Bakırköy, Beykoz, Bayrampaşa, Bahçelievler, Eyüpsultan, Güngören, Kartal, Kağıthane, Maltepe, Pendik, Sarıyer, Zeytinburnu, Tuzla ve Ümraniye'de kapalı katlı otoparklar ile açık otoparklarda araçlar için 1 saate kadar otopark ücretinin 70 liradan 80 liraya, 1-2 saat arası otopark ücretinin 90 liradan 110 liraya, 2-4 saat arası ücretinin 110 liradan 130 liraya, 4-8 saat arası ücretin 135 liradan 170 liraya, 8-12 saat arası ücretin 180 liradan 210 liraya ve 12-24 saat arası ücretin de 270 liradan 310 liraya yükseltilmesi önerildi. Bu ilçelerde yol kenarı otoparklarında; araçlar için 1 saate kadar otopark ücretinin 70 liradan 90 liraya, 1-2 saat arası otopark ücretinin 90 liradan 120 liraya, günlük ücretin 195 liradan 240 liraya, sonraki her saatin 30 liradan 35 liraya yükseltilmesi talep edildi. Ayrıca, kapalı katlı, açık otopark ile yol kenarı otoparklarda; Adalar, Arnavutköy, Avcılar, Bağcılar, Başakşehir, Beylikdüzü, Büyükçekmece, Çatalca, Çekmeköy, Esenler, Esenyurt, Gaziosmanpaşa, Küçükçekmece, Sancaktepe, Silivri, Sultangazi, Sultanbeyli ve Şile'de ise 50 lira olan 1 saatlik park ücretinin 60 liraya, 1-2 saat arası ücretin 60 liradan 70 liraya, 2-4 saat arası ücretin 80 liradan 90 liraya, 4-8 saat arası ücretin 100 liradan 110 liraya, 8-12 saat arası ücretin 150 liradan 160 liraya, 12-24 saat arası ücretin ise 195 liradan 200 liraya yükseltilmesi istendi. Bu ilçelerde yol kenarı otoparklarında araçlar için 1 saate kadar olan ücretin 50 liradan 60 liraya, 1-2 saat arası otopark ücretinin 70 liradan 80 liraya, günlük ücretin 165 liradan 190 liraya ve sonraki her saatin 30 lira olması istendi. Öte yandan orman, koru ve mesire alanlarına giriş ücretlerine de artış talep edildi. Buna göre giriş ücretinin otomobiller için 141 liradan 170 liraya, minibüs-kamyonet-panelvan için 403 liradan 420 liraya, midibüs için 708 liradan 750 liraya, otobüs-kamyon için 1418 liradan 1500 liraya, motosiklet için de 94 liradan 100 liraya çıkarılması istendi. Taksi duraklarında, taksilerin giriş çıkış ücreti 19 liradan 25 liraya, günlük ücreti ise 80 liradan 100 liraya çıkarılması önerildi. Mecliste yapılan oylamada, İSPARK otopark ücretlerine zam teklifine AK Parti "hayır" oyu verdi. Teklif, CHP'li üyelerin oylarıyla kabul edildi. İSPARK'ın yeni ücret tarifesi 1 Ocak 2025'te yürürlüğe girecek. Bu ücretlere en son 11 Ekim 2023'te yüzde 57, 12 Haziran 2024'te de yüzde 50'ye varan oranlarda zam yapılmıştı.

İstanbul'da metrobüs çilesi Haber

İstanbul'da metrobüs çilesi

İstanbul'da metrobüs çilesi Metrobüs hattında özellikle yoğun saatlerde duraklarda uzun kuyruklar oluşurken, araçlara binmek neredeyse imkansız hale geliyor. Aşırı doluluk nedeniyle yolcular duraklarda uzun süre bekleyip, gidecekleri yerlere gecikiyorlar. Yolculardan Zafer Baydan, “Metrobüslerle ulaşım artık eskisi gibi değil. Saatinde gelen metrobüs yok, gelenler de dolu ve güven vermiyor. Yağmur yağınca tavanlardan su damlıyor,” dedi. Baydan, vatandaşların şikayetlerine rağmen sorunların çözülmediğine dikkat çekti. YOLCULAR ARIZALARDAN VE KLİMA YETERSİZLİĞİNDEN ŞİKAYETÇİ Baydan, metrobüslerin sık sık yolda kaldığını belirterek, “Bazen yolun ortasında beklemek zorunda kalıyoruz ve muhatap bulamıyoruz. Klimaların %80’i çalışmıyor, havasız kalıyoruz. Yetkililerden sürekli ‘Bakım yapılacak’ gibi açıklamalar duyuyoruz ama bir değişiklik yok,” ifadelerini kullandı. METROBÜS KAZALARI YOLCULARI TEDİRGİN EDİYOR Baydan, Küçükçekmece’de yaşanan bir metrobüs kazasına değinerek, metrobüse korkarak bindiklerini söyledi: “Kazalar nedeniyle can güvenliğimizden endişe ediyoruz. Herhangi bir kazaya karışma ihtimalini düşünüyoruz ve bu bizi tedirgin ediyor. Ama başka alternatifimiz olmadığı için kullanmak zorundayız.” DAHA FAZLA SEFER VE İYİLEŞTİRME Bir başka yolcu, Bulut Beşiroğlu, metrobüs düzeninin bozulduğunu belirterek, “Araçlar geç geliyor, klimalar çalışmıyor. Yazın sıcakta, kışın yağmurda ayrı sorun yaşıyoruz. Sefer sayılarının artırılması gerekiyor,” dedi. Beşiroğlu, ayrıca asansörlerdeki arızaların yaşlı ve engelli yolcular için büyük bir sorun teşkil ettiğini ifade etti. İBB YENİ ARAÇLARLA SORUNLARI GİDERMEYİ AMAÇLIYOR Yolculardan Ercan Deniz ise, İstanbul Büyükşehir Belediyesi’nin eski metrobüsleri yenileriyle değiştirdiğini belirtti. “Eski metrobüslerde sık sık arızalar çıkıyor. Yenileri geldikçe sorunlar azalacak,” diye konuştu. Deniz, bu yenileme çalışmalarıyla arızaların ve diğer sorunların giderileceğini umut ettiğini söyledi. İstanbul'da metrobüs hattında yaşanan sorunlar, vatandaşlar için ulaşımı zorlaştırırken, sefer sayılarının artırılması ve teknik iyileştirmelerin yapılması talepleri giderek artıyor.

İstanbul'da yürüyen merdiven çilesi bitmiyor Haber

İstanbul'da yürüyen merdiven çilesi bitmiyor

İstanbul'da yürüyen merdiven çilesi bitmiyor İstanbul'da bir türlü çözülemeyen raylı sistemlerdeki çalışmayan asansör, yürüyen merdiven ve sık sık yaşanan teknik arıza sorunları, vatandaşların mağduriyetini her geçen gün artırıyor. İBB'ye bağlı metro, tramvay, füniküler ve teleferik gibi toplu ulaşımın bel kemiği olan raylı sistem hatlarında son dönemlerde giderilemeyen yürüyen merdiven ve asansör arızaları, ulaşımın önemli bir parçası olan toplu taşıma sistemlerinde ciddi sorunlara yol açıyor. Metro duraklarındaki yürüyen merdiven ve asansörlerin sık sık arızalanması, özellikle yaşlı, engelli ve çocuklu aileler başta olmak üzere çok sayıda vatandaşı mağdur ediyor. Şehrin dört bir yanında bulunan metro, tramvay, füniküler ve teleferik gibi toplu ulaşım araçlarının duraklarında yürüyen merdiven ve asansörlerin devre dışı kalması nedeniyle birçok vatandaş günlük yaşamında aksaklık yaşıyor. İstanbul gibi yoğun nüfusa sahip bir şehirde toplu taşıma duraklarındaki bu sorunlarla başa çıkılamaması, vatandaşlar arasında tepkilere neden oluyor. Vatandaşlar, modern bir metropolde bu tür altyapı sorunlarının çözülmemesine tepki gösterirken, yetkililerden de hızlı şekilde sorunlara çözüm üretmesini bekliyor. 64 MERDİVEN, 33 ASANSÖR VE 24 BANT ARIZALI  Metro İstanbul'un internet sitesinde her gün güncellenerek duraklardaki yürüyen merdiven, asansör ve yürüyen bant arızaları yayınlanıyor. Sitede bugün, 64 yürüyen merdiven, 33 asansör ve 24 yürüyen bandın arızalı olduğu belirtildi. Sitedeki verilerde, tasarruf ve güvenlik gerekçesiyle birçok yürüyen merdiven ile asansörün çalışmadığı bilgisi ortaya konuluyor. Anadolu Ajansı muhabirlerinin raylı sistem hatlarında yaptıkları gözlemlerde, birçok hatta yürüyen merdivenin ve asansörün anlık veya uzun süreli çalışmadığı tespit edildi. Çalışmadığı açıklanan Menderes İstasyonu'nda turnike katı ile İSPARK arasındaki asansörün, yön tuşlarının ve üstteki yön ekranın yerinde olmadığı görüldü. M1B Yenikapı-Kirazlı Metro Hattı'nda Kirazlı İstasyonu'ndaki çıkış bölümünde yürüyen merdiven çalışmazken, yolcular eğimi yüksek merdivenlerden ancak dinlenerek yukarıya çıkabiliyor. HEMEN HER İSTASYONDA ARIZA VAR  Bazı metro duraklarında ise birkaç yürüyen merdiven ve asansörün çalışmamasından ziyade komple bir giriş-çıkışın kapatıldığı belirlendi. M7 Yıldız-Mahmutbey Metro Hattı'ndaki Fulya İstasyonu'nun çıkışının etrafının tahta ve alüminyum profillerle kapatıldığı görüldü. Bu yüzden giriş ve çıkışın yapılamadığı yürüyen merdivenlerin kirli ve bakımsız olduğu belirlendi. İstasyondaki cam korkulukların bazılarının yerinde olmadığı, bunun yerine demir parmaklıklı korkuluklar koyulduğu gözlendi. M7 Yıldız-Mahmutbey Metro Hattı ile M3 Bakırköy-Kayaşehir Metro Hattı'nın ortak kullandığı Mahmutbey İstasyonu'nun Bosna Caddesi'nde bir giriş-çıkışın kullanıma kapatıldığı belirlendi. Metro istasyonunun etrafının demir korkuluklarla ve dikenli tellerle yaklaşık 3 metre yükseklikte kapatıldığı tespit edildi. İstasyonun giriş çıkışındaki yürüyen merdivenlerin basamaklarının parçalarının sökülmüş halde durduğu, mavi renkli brandaların etrafta bulunduğu ve merdivenin çevresinin bakımsız ve kirli olduğu gözlendi. Tekstilkent/Giyimkent İstasyonu'nda da aynı şekilde otopark katına çıkan yürüyen merdivenin tamamen iptal edildiği belirlendi. Yürüyen merdivenin etrafının tahta ve alüminyum profillerle kapatıldığı ve üzerine "girilmez" yazısı konulduğu tespit edildi. M2 Yenikapı-Seyrantepe-Hacıosman Metro Hattı'nın Hacıosman İstasyonu'nda bir giriş-çıkışın tamamen kapatıldığı görüldü. Zincirle kapatılan giriş-çıkışın önünde, "Duyuru. Sayın Yolcularımız. Diğer girişi kullanmanız rica olunur. İyi yolculuklar dileriz" yazdığı, bu istasyonda ayrıca 3 asansörün de çalışmadığı belirlendi. İstasyonlarda uzun süredir çalışmayan bazı asansörlerin ve yürüyen merdivenlerin tamir edilmediği bunun yerine arıza panosunda hizmete gireceği belirtilen tarihin sürekli ertelendiği göze çarptı. M4 Kadıköy-Sabiha Gökçen Havalimanı Metro Hattı'nda Tavşantepe, Hastane-Adliye, Esenkent, Yakacık-Adnan Kahveci, Acıbadem, Yenisahra, Maltepe, Acıbadem ve Kadıköy istasyonlarında da asansör, yürüyen merdiven ve yürüyen bantların bazıları çalışmıyor. İBB tarafından 6 Ocak 2023'te açılan M8 Bostancı-Parseller Metro Hattı'nda 4 istasyonun tam kapasite hizmet vermediği belirlendi. Huzur, Dudullu, Modoko-Keyap ve İçerenköy istasyonlarında çevre düzenlemesi ve montaj gibi inşaat çalışmalarının devam ettiği, bu duraklarda sadece tek bir çıkışın olduğu ve diğer çıkışın ise kapalı tutulduğu görüldü. M5 Üsküdar-Samandıra Metro Hattı'nda olduğu gibi bu hatta da metroların sefer sürelerinin yeterli olmaması nedeniyle yolcular, yoğunluktan dolayı ikinci veya üçüncü trene binip yolculuk yapabiliyorlar. Bağcılar Meydanı, Levent ve Boğaziçi Üniversitesi-Hisarüstü istasyonları başta olmak üzere bazı istasyonlardaki yürüyen merdivenlerin ise gürültülü çalıştığı tespit edildi. VEZNECİLER HEM ASANSÖR HEM MERDİVEN ÇALIŞMIYOR M2 Yenikapı-Seyrantepe-Hacıosman Metro Hattı'nın Vezneciler-İstanbul Üniversitesi İstasyonu'nda aşağı yönlü hem yürüyen merdivenin hem de asansörün çalışmadığı görülüyor. İstasyona gelen bebek arabalı aileler, çocuklarını kucaklarına alıp bebek arabasını taşıyarak metroya gitmeye çalışıyor. Metrodan çıkan bebek arabalı ebeveynler ise asansörün çalışmaması nedeniyle tehlikeli şekilde yukarı yönlü çalışan yürüyen merdivenlere bebek arabalarını koyarak metrodan çıkıyor. Bavulla yolculuk yapan yolcular da yüklerini merdivenlerden taşımak zorunda oldukları için mağduriyet yaşıyor. Çevredeki vatandaşlar, zaman zaman zorluk yaşayan bu tip yolculara yardımcı oluyor. Vezneciler İstasyonu'nun diğer giriş-çıkışında ise aşağı yönlü yürüyen merdiven çalışmıyor. VATANDAŞ TEPKİLİ  Vezneciler İstasyonu sürekli kullandığını söyleyen ve bölgede esnaflık yapan Murat Sayınç, birçok asansörün ve yürüyen merdivenin uzun süredir arızalı olduğunu söyledi. Bu konuyla ilgili bayağı sıkıntı çektiklerini, İBB ile Metro İstanbul gibi yerleri arayarak şikayetini dile getirdiğini belirten Sayınç, "Şikayeti baz aldılar ama aylardır bu şekilde yürüyen merdiven, asansör çalışmıyor, hiçbir sonuç yok. Bu durum iyi değil. Bilmiyorum ne olacak böyle?" ifadelerini kullandı. "BACAK KASI OLUŞTU" Raylı sistemlerde sadece bu durakta arıza olmadığını dile getiren Sayınç "Bir tek burada değil, 4. Levent'te, Taksim'de de böyle. Bütün metro hatlarında şu anda ulaşımda çok ciddi bir sıkıntı var. Normal yangın merdivenini kullanıyoruz, 20 metre yukarı çıkıyoruz. Bacak kası oluştu" dedi.  "ARADIM ÇÖZÜM BULMUYORLAR" Aydın Taşkın ise Şişhane İstasyonu'ndan Hacıosman'a kadar bütün metro istasyonlarında arızaların yaşandığını söyledi. Bu arızaların 4 aydır devam ettiğini, İBB Çözüm Merkezi Alo 153'ü de yaklaşık 50 kez aradığını söyleyen Taşkın, "Bir türlü çözüm bulamıyorlar. Yaşlısı, çocuğu, hastası olan var. Ne yürüyen merdiven ne de asansör..." dedi. Taşkın, henüz binmediği aracın ücretini İstanbulkart'la peşin verdiğini, İBB'nin vatandaşlara hizmet etmek zorunda olduğunu aktardı. "DURUM VAHİM..." Yolculardan Yusuf Kartal da yürüyen merdivenlerin her yerde bozuk olduğunu savundu. Kartal, "Ben Etiler'deki okulumdan metroyla geliyorum. Orada da bozuktu. Şimdi Levent'e bindim, orada da bozuktu. Şimdi buraya geldim, burası da bozuk. Kötü, durum vahim" şeklinde konuştu.

İstanbul'da sabah saatlerinde trafik yoğunluğu yaşanıyor Haber

İstanbul'da sabah saatlerinde trafik yoğunluğu yaşanıyor

Kentte sabah erken saatlerde başlayan okul mesaisi ve işe gidenlerin oluşturduğu yoğunluk nedeniyle Anadolu ve Avrupa yakalarında D-100 kara yolu, TEM Otoyolu ile bağlantı yollarında trafik yoğunluğu artış gösterdi. Avrupa Yakası'nda D-100 kara yolunun farklı noktalarında trafik yoğunluğu yaşanıyor. Zeytinburnu'nda Ankara istikametine doğru başlayan araç trafiği, Haliç Köprüsü'ne kadar sürüyor. Kara yolunun Küçükmece mevkisinde ise trafik akıcı ilerliyor. Avcılar'da Ankara istikametinde yaşanan trafik yoğunluğu nedeniyle araçlar yavaş seyrediyor. Basın Ekspres Yolunda çift yönlü trafik yoğunluğu oluştu. - Anadolu Yakası'nda trafik yoğunluğu yüzde 74'e ulaştı Anadolu Yakası'nda, 15 Temmuz Şehitler Köprüsü ve Fatih Sultan Mehmet Köprüsü (FSM) girişleri ile bağlantı yollarında yoğunluk yaşanıyor. Altunizade mevkisinde 15 Temmuz Şehitler Köprüsü yönünde trafik yoğunluğu nedeniyle araçlar zor ilerliyor. Uzunçayır mevkisinde de 15 Temmuz Şehitler Köprüsü yönünde trafik yoğun seyrediyor. Şile Otoyolu'nda Üsküdar istikametinde trafik yoğunluğu arttı. D-100 kara yolunda Kartal'dan başlayan trafik yoğunluğu, çift yönlü olarak Kadıköy'e kadar sürüyor. Maltepe ve Bostancı mevkilerinde de yoğunluk yaşanıyor. Tem Otoyolu'nda Fatih Sultan Mehmet Köprüsü yönünde Kavacık mevkisinde trafik yoğun seyrediyor. Köprüye bağlanan ara yollarda da trafik yoğunluğu yaşanırken, Kavacık bağlantısında FSM Köprüsü yönünde oluşan trafik nedeniyle araç kuyrukları oluştu. Sabah saatlerinde işe ve okula gitmek için evden çıkanlar bazı toplu taşıma duraklarında, metrobüs ve metro aktarma merkezlerinde yoğunluğa neden oldu. Çok sayıda kişinin aktarma yaptığı Uzunçayır'daki metrobüs ve metro duraklarında da yoğunluk gözlendi. Altunizade'deki metrobüs istasyonunda turnikelerden başlayan yolcu yoğunluğunun peronlara kadar uzadığı görüldü. İstanbul Büyükşehir Belediyesi (İBB) Cep Trafik Haritası verilerine göre, sabah erken saatlerde trafik yoğunluğu Avrupa Yakası'nda yüzde 54, Anadolu Yakası'nda ise yüzde 74 ölçüldü.

En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.