ANKARA / TEKHA
Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mehmet Fatih Kacır, KOSGEB Kapasite Geliştirme Destek Programı kapsamında KOBİ’lere yönelik yeni finansman desteğini duyurdu. Bakan Kacır, program çerçevesinde işletmelere 20 milyon TL üst limitli, 36 ay taksitli kredi için 20 puanlık finansman desteği sağlandığını açıkladı.
Üçüncü Çağrıya 1266 İşletme Başvurdu
Kacır, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, programın bu yılki üçüncü çağrısına 1266 işletmenin başvuru yaptığını belirtti. Yılın ilk iki döneminde ise 1647 projede toplam 25,5 milyar TL’lik finansman hacmi oluşturulduğunu ifade etti.
“KOBİ’lerimize Güç Vermeye Devam Edeceğiz”
Bakan Kacır, açıklamasında, “KOBİ’lerimize güç vermeye, üreten Türkiye’yi geleceğe taşımak için girişimcilerimizi desteklemeye devam edeceğiz” sözlerine yer vererek, reel sektöre yönelik desteklerin süreceğini vurguladı.
GÜNDEM
06 Haziran 2026SPOR
06 Haziran 2026GÜNDEM
06 Haziran 2026SPOR
06 Haziran 2026SPOR
06 Haziran 2026GÜNDEM
06 Haziran 2026GÜNDEM
06 Haziran 2026
1
Cumhurbaşkanı Erdoğan’dan Necip Fazıl Kısakürek’in Vefat Yıl Dönümünde Anma Mesajı: “Büyük Dava ve Aksiyon Adamı Üstat”
941 kez okundu
2
Diyarbakır OSB Yönetimine Anlamlı Hayırlı Olsun Ziyareti
878 kez okundu
3
Kurban Bayramı Tatili 9 Güne Çıkarıldı: Cumhurbaşkanı Erdoğan Müjdeyi Verdi
874 kez okundu
4
Cumhurbaşkanı Erdoğan: Avrupa’nın Türkiye’ye Duyduğu İhtiyaç Daha Fazladır
856 kez okundu
5
Hazreti Veysel Karani Anma Programı ve Anneler Günü Etkinliği Düzenlenecek
848 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.